Apie mus

Ką veikiame?

Vedame lytiškumo ugdymo ir rengimo šeimai edukacijas, kurios pagrįstos visuminiu lytiškumo supratimu ir vertybinių nuostatų bei gebėjimų ugdymu, teikiant mokslo patvirtintas žinias. Tai kryptingas ir tikslingas Jūsų mokyklos mokinių ugdymas apie biologinius (kūno), emocinius, socialinius lytiškumo aspektus. Juo siekiama prisidėti prie paauglių dvasinės, fizinės, psichinės, socialinės gerovės ir sėkmingo funkcionavimo tarpasmeninio santykių ir šeimos srityje.

Kas veda edukacijas?

Edukacijas veda jaunatviški specialistai, kurie su Jūsų mokyklos paaugliais sugebės užmegzti ryšį ir rasti bendrą kalbą. Visi lektoriai turi aukštąjį išsilavinimą socialinių arba medicinos mokslų srityje, taip pat mažiausiai dviejų metų darbo patirtį lytiškumo ugdymo paskaitų vedime ir yra įgiję tam reikiamą kvalifikaciją.

Martynas Asakavičius
lytiskumougdymas.lt veiklos koordinatorius, lektorius

Kiekvieną kartą nekantriai laukiu galimybės susitikti su paaugliais. Kiekvienas susitikimas, tai unikalus nuotykis. Nuostabu pažinti, išgirsti, pajausti kiekvieną edukacijos dalyvį, jo patirtis, mintis, nuotaikas.

Dažnai mokiniuose atpažįstu save, juk kiekvienas tame ypatingam paauglystės laikotarpyje buvom. Nuoširdžiai stengiuosi jiems perteikti turimas žinias ir patirtis, kurios be galo svarbios siekiant geriau suprasti save ir kitą, išvengti sudėtingų gyvenimo situacijų.

Susitikime su mumis paaugliams gali tekti išgyventi daug emocijų: juoko, ašarų, susirūpinimo ir kita. Mūsų paskaitų metu ištinka gyvenimas, o juk gyvenime būna visko. Mano didžiausias noras, kad kiekvienas asmuo po susitikimo jaustųsi tvirčiau, labiau gerbtų ir mylėtų save, gyvenimą ir aplinką.

Susitikime!

Goda Šedvilaitė – Intė
akušerė, lektorė

Man be galo patinka bendrauti su paaugliais. Kiekvienas susitikimas būna vis kitoks. Regis, sakau tą pačią informaciją visiems, o kaskart sulaukiu skirtingų klausimų ir komentarų. Mūsų temos, kuriomis kalbame, yra įdomios, jautrios ir labai svarbios. Gera dalintis savo žiniomis ir patirtimi. Visada džiugu sulaukti klausimų, diskutuoti, matyti reakcijas, nuostabą, susidomėjimą, juoką ir šypsenas. Esu laiminga galėdama suteikti mokiniams bent gabalėlį informacijos, kurios pati būdama moksleive, visiškai negavau nei šeimoje, nei mokykloje. Tikiu, kad žinios, kuriomis dalinuosi, paaugliams padės lengviau priimti svarbius sprendimus, galinčius daryti įtaką visam jų gyvenimui.